4 תשובות
בסדר, לא הייתי צריך את שלי עד גיל 18
כן אבל תעשי זה טוב
כן, אני עשיתי באותו חודש כי לא רציתי לדחות אבל תלכי תעשי, זה גג 15 דקות אם עיכובים זה באמת כלום זמן.
וכשאת עושה, תבואי מוכנה כי מצלמים
בסדר אני הוצאתי רק באיזה גיל 17