התחברות הרשמה

יש שאלה שמעסיקה אותי זמן מה

אם אלוהים היה בא אליכם ואומר לכם שאתם צריכים להיוולד מחדש (***בישראל***) אבל הוא יתן לכם לבחור את מינכם מה הייתם בוחרים
אני לא יודע
מצד אחד גבר
אין לידות
אין מחזור
יותר כוח פיזי
או בחורה
יותר זכיות ופריבילגיות על סמך המין שלך
יותר בטוח
מה אתם הייתם בוחרים?
13 בינואר 2021, 08:54
מחשבותחוקיםעבודהחייםחוקי עבודה    
6 תשובות
גבר עדיין
Ben
גבר, רק כדי להבין את ההגיון שלהם
L
Legendary Queen
אותו דבר
R
Rot3m
נשארת בחורה
א
אני עמי ואתה תמי
גבר ברור
S
Scorpio infinito
הייתי רוצה להיות גבר אבל לא כל החיים
ג
ג'רג'בולה
באותו הנושא:
שאלה שמעסיקה אותי המון - אם אני אתאיסט אני יכול עדיין להגיד שאני יהודי?
שאלה שמעסיקה אותי הרבה זמן
שאלה שמעסיקה אותי כבר הרבה זמן..(כנסו)
שאלה שמעסיקה אותי די הרבה זמן
היי, שאלה שמעסיקה אותי כבר כמה זמן...
יש לי שאלה שמעסיקה אותי המון בזמן האחרון , בבקשה תענו!
יש לי שאלה שמעסיקה אותי הרבה
מה קורה אחרי המוות? זו שאלה שמעסיקה אותי הרבה זמן
שאלה שמעסיקה אותי הרבה זמן.. אשמח שתיכנסו
שאלה שמעסיקה אותי דיי הרבה זמן, אבל בבקשה אל תיכנסו עכשיו לכל העניין של שמאלנים וימנים
שאלה שמעסיקה אותי די הרבה בזמן האחרון