5 תשובות
כלום.
אין מה להגיב על זה.
את אמרת מזל טוב, היא כתבה תודה, וזהו.
r. george
אין מה להגיב על זה.
את אמרת מזל טוב, היא כתבה תודה, וזהו.
r. george
כן, זה לא נקרא לסנן, פשוט נגמרה השיחה
זה לא נקרא לסנן פה נגמרת השיחה בגדול, את רשמת והיא הגיבה את לא צריכה לרשום על זה עוד משהו
זה לא לסנן
לא מגיבים על תודה...
לא מגיבים על תודה...
את יכולה לעשות לייק להודעה אם זה ממש מפריע לך
באותו הנושא: