9 תשובות
וואי אנשים תשחררו מהאסטרולוגיה, באמת שזה לא אומר כלום
שואל השאלה:
אמיתי שיש לי פיצול אישיות גם לאמאשלי אותו מזל כמוני יש פיצול אישיות תסבירו
אנונימי
וואי אל תגזימי, לא מפתחים פיצול אישיות כל כך מהר ובטח שלא מגיעים למצב שמודעים לזה, ו לחודש שנולדת בו אין שום קשר!!
שואל השאלה:
בכלל קראתם על אסטרולוגיה נאבד לכם המוח לכו חפשו אותו זה קשור
אנונימי
שואל השאלה:
חחח חחח אבל את לא מבינה שיש לי פיצול אישיות? וגם לאמא שלי? אז את לא מאמינה באסטרולוגיה ובטח באלוהים הבנתי כבר
אנונימי
^ נכון, אני אתאיסטית ולא מאמינה באלוהים ועדיין חושבת שהאמונה באלוהים הרבה יותר מבוססת והגיונית מהקשקוש שנקרא אסטרולוגיה
גם אם זה נכון מבחינת האסטרולוגיה זה לא הופך את האסטרולוגיה לנכונה!
^אסטרולוגיה זה ממש לא קישקוש, וזה הרבה יותר עמוק מסתם מזל בחודש שנולדת בו יש לך מפה שלמה ואת תופתעי כמה זה מסביר המון על האופי שלך
אנונימית