3 תשובות
זה מפחיד אבל צריך לקחת סיכונים לפעמים אין מה לעשות
גם אני רחוקה מחברה הכי טובה שלי אבל עדיין אנחנו חברות הכי טובות גם מרחוק
יהיה לכן קשה לשמור על קשר לא משנה כמה תנסו גם אני עברתי לפנימיה ורציתי ממש לשמור קשר עם חברות שלי אבל הכרתי חברים חדשים ואני בקושי מדברת עם חברות שלי
מלפני הפנימיה
מלפני הפנימיה
באותו הנושא: