10 תשובות
לא גבוה לי מדי אני 1.20
למה לא
כן.
למרות שאני מעדיף יותר נמוכות אבל זה לא משנה לי אם היא תהיה 1.70
למרות שאני מעדיף יותר נמוכות אבל זה לא משנה לי אם היא תהיה 1.70
אם הייתי 1.71 אז כן :)
עריכה: נזכרתי שאני 1.77 אז התשובה היא כן חח
עריכה: נזכרתי שאני 1.77 אז התשובה היא כן חח
כן
למרות שאני 1.43
למרות שאני 1.43
כן כמובן
נדפקתי אני 1.77
אני 1.84 אז לא יפריע לי הגובה
כן כי אני כמעט 2.00 אז מה אכפת לי
כע זה אחלה
באותו הנושא: