3 תשובות
יכולה כן. את לא נחשבת באבל
לדעתי יהיה יותר מתחשב מצדך שלא, אבל תעשי מה שבא לך...
בכל זאת, זאת סבתא שלך...
בכל זאת, זאת סבתא שלך...
היי נסיכה!!
לא, את לא צריכה.
רק אבא שלך צריך וכל שאר האחים ...
אבל את יכולה וכן כדאי שכרגע לא כי כמו שאמרו בכל זאת סבתא שלך נפטרה, אבל מה שאת מרגישה לנכון לעצמך(:
אבל כן אל שתמעי שירים ותשמחי ליד אבא שלך כי היא בשנת אבל.
שלא תדעו עוד צער.
בהצלחה! כאן תמיד, גם בפרטי ❤
לא, את לא צריכה.
רק אבא שלך צריך וכל שאר האחים ...
אבל את יכולה וכן כדאי שכרגע לא כי כמו שאמרו בכל זאת סבתא שלך נפטרה, אבל מה שאת מרגישה לנכון לעצמך(:
אבל כן אל שתמעי שירים ותשמחי ליד אבא שלך כי היא בשנת אבל.
שלא תדעו עוד צער.
בהצלחה! כאן תמיד, גם בפרטי ❤
באותו הנושא: