13 תשובות
לגיטימי
אחלה לכם
מחרמן אותיי
סתם סליחה את קטננ מדי בשביל זה
סתם סליחה את קטננ מדי בשביל זה
בגיל 14 לא ידעתי מה זה שולחן
אתם כבר עושים משגלים
אתם כבר עושים משגלים
למה אני טמבל אוף
שואל השאלה:
כאילו חברות אחרות שלנו כזה הסתכלו עלינו מוזר כאילו אנחנו זוג או משהו ואנחנו לא זה סתם ידידים זורמים
כאילו חברות אחרות שלנו כזה הסתכלו עלינו מוזר כאילו אנחנו זוג או משהו ואנחנו לא זה סתם ידידים זורמים
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו אני הייתי עם ידיד ממש טוב שלי וחברה שלי הייתה עם ידיד אחר שלנו (שהוא במקרה בן דוד שלי) וסתם כולנו התחבקנו והיה כיף ונעים כזה סתם בתור התכרבלות
כאילו אני הייתי עם ידיד ממש טוב שלי וחברה שלי הייתה עם ידיד אחר שלנו (שהוא במקרה בן דוד שלי) וסתם כולנו התחבקנו והיה כיף ונעים כזה סתם בתור התכרבלות
אנונימית
יאיי התכרבלותת אאעהה חחחיחח כיף רצח באמת
אממ מה?
לא
לא
הלוואי הייתי החברה הכי טובה שלך היינו מתכרבלים
שואל השאלה:
בשביל להתחבק עם מישהו ולהתכרבל חייבים להיות זוג? כי זה היה ממש כיף אבל אני לא רוצה אף אחד מהם הם חברים טובים
בשביל להתחבק עם מישהו ולהתכרבל חייבים להיות זוג? כי זה היה ממש כיף אבל אני לא רוצה אף אחד מהם הם חברים טובים
אנונימית
מה בטח אם הרגשתם בנוח מי אנחנו שנגיד שזה לא בסדר..
אממ אני אישית אולי פחות הייתי עושה את זה, אבל אם זה נוח לכם אז תהנו(:
באותו הנושא: