6 תשובות
אין לי מושג, הרי זה ברור שהשומן הוא החלק הטעים בגוף
גועל נפש.
הדרך לפתור קניבליזם היא לאכול בשר של חיות
הדרך לפתור קניבליזם היא לאכול בשר של חיות
שואל השאלה:
הפואנטה בקניבליזם זה לאכול אנשים לא חיות
הפואנטה בקניבליזם זה לאכול אנשים לא חיות
לעבוד עליהם שהבשר הוא של בני אדם
שואל השאלה:
זה מטופש
זה מטופש
תראי , במצב של הישרדות הייתי מעדיפה שיאכלו אותי מאשר לאכול אחרים. אבל כאלו עם יצר הישרדות גדול לא אשפוט על כך שבמצב כזה הם יאכלו בני אדם.
אבל סתם ככה לכיף, כי זה טעים, שישתלטו על עצמם. יש מספיק דרכים שהמין האנושי מזיק לעצמו, בואו לא נתחיל גם להכחיד אחד את השני בצורה כזו
אבל סתם ככה לכיף, כי זה טעים, שישתלטו על עצמם. יש מספיק דרכים שהמין האנושי מזיק לעצמו, בואו לא נתחיל גם להכחיד אחד את השני בצורה כזו
באותו הנושא: