5 תשובות
אני מת. כנס לגוגל, זה מראה באיזה רחוב זה. באותו הרחוב במציאות יש גינה.
ליטרלי בהסבר על המקום רשום "ש: האם במקום זה מבצעים את עונשי המוות שהממשלה מסתירה מאיתנו ואם כן איך זה קשור לשקרונה?
ת: אנחנו לא יכולים לספר לך כי אז זה לא יהיה מוסתר"
זה נוראי איך שאנשים כמוכם מפרסמים שקרים ואשכרה גורמים לאנשים למות
שואל השאלה:
מה הקשר למות? תגידו אם זה לא נשמע הגיוני שהממשלה מנסה לגרום לכל המדינה להגיע לאבדון רק כדי שאחרי זה הם יוכלו לשלוט בנו.
כי אי אפשר לשלוט באנשים שיכולים לדאוג לעצמם, באנשים שמסוגלים לחשוב בעצמם. כבר אין דבר כזה ריבוי דעות. זה רק שחור ולבן. זו הבעיה הכי גדולה
והכי עצוב שכמעט אף אחד לא רואה את זה.
אנונימית
אתה אומר לא להתבסס על התקשורת ועל הממשלה אבל כן להתבסס על זה שבגוגל מפות רשום שיש מקום שכולאים בו מסרבי חיסון, נייס.
לא אופתע אם זה טרול אבל לא אופתע אם אתה לא כי בוא, זה סטיפס. אנשים פה כל כך טיפשים שזה מדהים
שואל השאלה:
זה לא טרול ואני באמת מפחדת ונמאס לי מזה שמציגים אנשים שלא זורמים עם כל מה שהתקשורת אומרת בתור טיפשים. מותר שיהיו דעות שונות.
אנונימית
כשהדעות שלך הן שקריות וגורמות למוות של אנשים אנשים לא יכבדו אותם, תחיי עם זה. זה שאת מאמינה לשטויות לא אמור לגרום לי לפחד על החיים של בני המשפחה שלי.
אתם גורמים בעקיפין למוות, אתם אנשים נוראיים.