8 תשובות
אתה עושה לי טוב
אתה עושה לי לחייך.
"הייתי עושה אותך"

מה שיפה במשפט אחד הוא שמצד אחד הוא מושך ומדליק, ומצד שני אפשר לפרש אותו גם כבדיחה. זאת אומרת שבמידה והיא מגיבה טוב תוכל לזרום עם זה, ובמידה ולא תוכל להגיד לה משהו בסגנון זו בדיחה יא מסטולה

תמדי תלכי על משפטים עם דו משמעות.
שואל השאלה:
לא אני לא רוצה משהו מיני מידי ^
זה לא חייב להתפרש בקונוטציה מינית, אלא גם רק בתור בדיחה. זה מה שיפה במשפט הזה, כל אחד לוקח אותו לכיוון שהוא רוצה
שואל השאלה:
יש לך רעיון אחר ?
"אתה הדבר היחידי שגורם לי לחייך.והכי כיף לי להיות איתך ולבלות איתך.אתה עושה לי טוב"
אתה תמיד גורם לי לחייך ;)
ותגידי נגיד על תכונה שאת אוהבת בו כמו למשל אתה ממש מצחיק
או משהו שאת מעריכה ואוהבת בו
כמו אני ממש מעריכה את איך שאכפת לך מאנשים
אינטג' אתה גאון
הבנת את היקום
אנונימית
באותו הנושא: