12 תשובות
כן חיחיחי
עריכה: על מה המינוס? :,)
את הראשון כן, מלא
הרבה שעות בדידות (כן שיחקתי עם עצמי)
אף פעם
כן, פעם
את הראשון כן
את השני לא
את השלישי לא ניסיתי יש לי באגים בו
את הרביעי כן
כןן אני והחברה הכי טובה שלי נשארנו ערות עד 3 בלילה בשביל לסיים את הכל והכל יהיה ירוק
כן!! לפני יומיים ממש עם חבר שלי
היינו כלכך מרוצים מעצמנו חח
גם עברנו הכל ירוק :))
^ מה זאת אומרת ירוק?
יש משמעות לצבעים של היהלום?
ציון מושלם זה ירוק
אם עברת אבל בלי ציון טוב זה כתום
שאלה נפלאה יקירי/יקירתי