82 תשובות
שואל השאלה:
חחחחחחחח כמה נעצים ואף אחד לא ענה
חחחחחחחח כמה נעצים ואף אחד לא ענה
אנונימית
כי כל הבנות נועצות אני מתה^
זה די תלוי בהפרשי גובה
כאילו החברים שלי מחבקים אותי תמיד מלמעלה כי אני נמוכה ואת חברה שלי שהיא גבוהה הם מחבקים מלמטה
זה די תלוי בהפרשי גובה
כאילו החברים שלי מחבקים אותי תמיד מלמעלה כי אני נמוכה ואת חברה שלי שהיא גבוהה הם מחבקים מלמטה
למי אכפת זאת השאלה האמיתית ._.
שואל השאלה:
איזה חתונה
נראה לך שאני אתחבק רק בחתונה שלי
איזה חתונה
נראה לך שאני אתחבק רק בחתונה שלי
אנונימית
מה זה משנה
שואל השאלה:
יואו פשוט תענו כבר יא מציקים מה שאלו אותכם כבר
יואו פשוט תענו כבר יא מציקים מה שאלו אותכם כבר
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר חיבוק לכבוד כולה חיבוק
מה הקשר חיבוק לכבוד כולה חיבוק
אנונימית
מעדיף שמישהי תעשה לי שק קמח
אמאלה אור יעקב אני מתה!!
חחח נחנקתי מהתשובות של אור יעקובxd על החיים ועל המוות חחח
לשאלתך אממ בצוואר בטח
לשאלתך אממ בצוואר בטח
הם מעדיפים בצוואר
צוואר
צוואר
מלמעלה
אנונימית
בכנות? אעדיף שתחבקי מהמותן,כמה שיותר קרוב לחבר שלי יותר טוב
אנונימי
בצוואר כי במותן זה גורם לך להרגיש כאילו אתה האישה פה
אין ספק שבצוואר
נראה לי כל אחד מעדיף משהו אחר
למעלה
אנחנו במותן אתן בצוואר בתקווה שתגיעו לשם
היי זה היה לא יפה ^
זה די תלוי בהפרשי גובה.
בתור אחת נמוכה ממש (מטר 50) אז הייתי רוצה שיחבק מלמעלה ואם הוא רוצה מהמותניים אני בספק אם הוא יצליח להגיע כי כמו שאמרתי אני ממש נמוכה, מלמעלה לדעתי זה יותר חמוד כזה
בתור אחת נמוכה ממש (מטר 50) אז הייתי רוצה שיחבק מלמעלה ואם הוא רוצה מהמותניים אני בספק אם הוא יצליח להגיע כי כמו שאמרתי אני ממש נמוכה, מלמעלה לדעתי זה יותר חמוד כזה
המותן. על הצוואר זה סתם להניח... אוףף בא לי חיבוק עכשיו...
אנונימי
צוור יותר סקסי
במותן
אנונימית
אמנם אני בת,
אבל ברור שמחבקים גבר מהצוואר
אבל ברור שמחבקים גבר מהצוואר
אור יעקב עלק בתול חיבוק מתהה
אנונימית
דיי יי עכשיו בא לי חבר ואני רק בת 13
למעלה מהצוואר
חיבוק הרבה יותר אינטימי יותר מפנק יותר חם וכיף
חשוב לי להבהיר אבל שזה כמובן עניין של טעם וכל אחד יעדיף משהו אחר, היו גם חצי שרשמו מותן, היו חצי שהסכימו איתי, כל עניין משלו...
חיבוק הרבה יותר אינטימי יותר מפנק יותר חם וכיף
חשוב לי להבהיר אבל שזה כמובן עניין של טעם וכל אחד יעדיף משהו אחר, היו גם חצי שרשמו מותן, היו חצי שהסכימו איתי, כל עניין משלו...
מי מחבקת מלמטה למה שאדחוף את כל הציצי שלי על הגוף שלו
רק למעלה
רק למעלה
בנות עם הידיים מעל והגברים מתחת זה החיבוק הכי נעים
אני אגיד את הפירוש שלי-
מהמותן זה יותר חיבוק בין חברים או כשאת ממש מתגעגעת למישהוא וכאלה... יותר להביע אהבה
מהצוואר זה יותר בפאן מיני ואישי כזה...
אישית מעדיפה מהצוואר
מהמותן זה יותר חיבוק בין חברים או כשאת ממש מתגעגעת למישהוא וכאלה... יותר להביע אהבה
מהצוואר זה יותר בפאן מיני ואישי כזה...
אישית מעדיפה מהצוואר
חבר שלי מעדיף למעלה ואני מניחה שעוד הרבה כאלה
לי זה לא ממש משנה חיבקו אותי גם וגם ושניהם מרגישים סבבה
אני חושב שזה יותר תלוי באדם שמחבק ולא בדרך שמחבק
אני חושב שזה יותר תלוי באדם שמחבק ולא בדרך שמחבק
אם זה ידידותי אז צוואר כאילו יד אחת יד אחת באלכסון כזה
ואם זה זוגי אז מותן
ואם זה זוגי אז מותן
למעלה
למטה
מותן, כאילו אתן הבת שלי.
השאלה האמיתית היא איזה חיבוק- חיבוק רומנטי או חיבוק ידידי ואז באלי לשמוע תשובות מה כל אחד
אנונימית
ידידי- מותן,
רומנטי- צוואר.
אבל זה בעייתי כי כל הבנות שאני מכיר נמוכות.
כשהיא עוטפת את הצוואר, זה חלון לנשיקה, לא כמו כשהיא מקיפה את המותן.
רומנטי- צוואר.
אבל זה בעייתי כי כל הבנות שאני מכיר נמוכות.
כשהיא עוטפת את הצוואר, זה חלון לנשיקה, לא כמו כשהיא מקיפה את המותן.
אנחנו מחבקים במותן אתן עם הידיים ב"צוואר"
כאילו.. אני נותן לבנות חיבוק כשהיידים שלי במותן שלהן כזה בעיקוף הבנת? והן לרוב שמות את היידים סביב הצוואר
מותן
אנונימי
צוואר
חח ככה כותבים אני חושב
בוא'נה*
אנונימי
כי זה קיצור של בוא הנה.
אנונימי
חח לא בטוח שזה אומר בוא הנה
אני כן בטוח.
אנונימי
לאף אחד לא אכפת
בתחת
אנונימית
חחחחחח וואלה אצלנו מחבקים באלכסון יד ימין למעלה שמאל למטה
חח אני לוקח כל חיבוק באהבה ו בונא"ה ממש גרמת לי להתגעגע לבחורה שאוהבת אותך עם השאלה הזאת!
בונא"ה-
יפה אחי
יפה אחי
אנונימי
אפשר להבין למה שאלה כזאת נמצאת בחמות ועוד השאלה הכי חמה? למה
אנונימי
חחח יחיים בסרט למה נראה לכם שאגיע לכם לצוואר
אנונימית
אני רק רוצה לציין שאני הראשונה שנעצה
כל הכבוד לך
אנונימי
איזה גובה את?^
מה זה מרימים אותן ממי אני נראית לך כמו שטיח חוף?
אנונימית
אותך לא נשמה.^
מי ביקש שתרים אותי יא יצור
אני באופן אישי אעדיף מישהו בן 18 שלא בסטיפס בשתיים וחצי בלילה כותב איך הוא רוצה לחבק בת
אני באופן אישי אעדיף מישהו בן 18 שלא בסטיפס בשתיים וחצי בלילה כותב איך הוא רוצה לחבק בת
אנונימית
אה טוב, אני יצור.
ראשית כל, לכי חפשי.
שנית כל, וואי, ממש נשבר לי הלב.
ראשית כל, לכי חפשי.
שנית כל, וואי, ממש נשבר לי הלב.
כן, אתה יצור
ולא אני לא צריכה לחפש שום דבר, תודה על הדאגה
נראה לי שהמצב שלך די גרוע אם אתה בן 18 ועדיין עונה על שאלות בסטיפס בשתיים בלילה
ולא אני לא צריכה לחפש שום דבר, תודה על הדאגה
נראה לי שהמצב שלך די גרוע אם אתה בן 18 ועדיין עונה על שאלות בסטיפס בשתיים בלילה
אנונימית
בואנה ילדה, תרגעי בזריזות.
מה אתה אומר
אנונימית
חחח מה יש לכם
הוא עונה על שאלות ב2 בלילה כמו שאת עונה ואין קשר לגיל בכלל
והוא גם כולה ענה על שאלה ששאלו בכללי
וחלאס אני מקבלת התראות לילה טוב יפים שלי
הוא עונה על שאלות ב2 בלילה כמו שאת עונה ואין קשר לגיל בכלל
והוא גם כולה ענה על שאלה ששאלו בכללי
וחלאס אני מקבלת התראות לילה טוב יפים שלי
אנונימית
לילה טוב.^
תמיד מעניין כאן בלילה
לא בורכתי
אנונימית
בחורה נמוכה זה יפה,
אתן לא גברים.
בכל מקרה- תחבקי איך שבא לך, אם תתאמצי להגיע לצוואר אנחנו מן הסתם נתכופף וזה. נפרגן.
ואגב שואלת השאלה, אם מדובר בנמוכות ובחיבוק רומנטי עזבי צוואר ועזבי מותן,
מרימים אותן וזהו.
(כאילו שהרגליים שלהן סביב המותן שלנו)
זה קצת יותר מידי אינטימי אבל לא נורא, תלוי ביחסים של המחבקת והמחובק.
אתן לא גברים.
בכל מקרה- תחבקי איך שבא לך, אם תתאמצי להגיע לצוואר אנחנו מן הסתם נתכופף וזה. נפרגן.
ואגב שואלת השאלה, אם מדובר בנמוכות ובחיבוק רומנטי עזבי צוואר ועזבי מותן,
מרימים אותן וזהו.
(כאילו שהרגליים שלהן סביב המותן שלנו)
זה קצת יותר מידי אינטימי אבל לא נורא, תלוי ביחסים של המחבקת והמחובק.
יותר נוח לי להיות למעלה כי אני הרבה יותר גבוה מכל הבנות שאני מכיר
שואל השאלה:
איזה נמוכה ואיזה רגליים מסביב למותן אני 1.68 אף אחד לא יצליח להרים אותי
איזה נמוכה ואיזה רגליים מסביב למותן אני 1.68 אף אחד לא יצליח להרים אותי
אנונימית
שואל השאלה:
זה גם תלוי במשקל בגלל שאני גבוהה יותר אז המשקל שלי גבוה יותר ויותר קשה להרים על זה אני מדברת
זה גם תלוי במשקל בגלל שאני גבוהה יותר אז המשקל שלי גבוה יותר ויותר קשה להרים על זה אני מדברת
אנונימית
בסדר, אני הרמתי מישהו ששוקל 90 קילו.
תביני, זאת לא בעיה בשבילנו.
תביני, זאת לא בעיה בשבילנו.
שואל השאלה:
וואלה
וואלה
אנונימית
כן, אז תמיד יש איזה בחור 1.95 שירים אותך.
אני מעדיף שיחבקו אותי מהצוואר ואני אחבק מהמותן
אנונימי
מה כולה מטר שבעים זה ממש קליל^
שואל השאלה:
לא יודעת אני מרגישה גבוהה ליד בנים ושהם לא יצליחו להרים אותי בגלל הגובה
לא יודעת אני מרגישה גבוהה ליד בנים ושהם לא יצליחו להרים אותי בגלל הגובה
אנונימית
אל תדאגי, זו לא בעיה.
אגב, רק לפרוטוקול- ישנם גם בנים נמוכים ממך שיוכלו להרים אותך.
אגב, רק לפרוטוקול- ישנם גם בנים נמוכים ממך שיוכלו להרים אותך.