22 תשובות
תתקשרי למשטרה.
גם אם לא מדובר באלימות עדיף שהם יחקרו את העיניין..
גם אם לא מדובר באלימות עדיף שהם יחקרו את העיניין..
זה סימן לא טוב!! שמעת על הסיפור של שירה איסקוב??
אנונימית
תדברי עם המשטרה
שואל השאלה:
בגלל הסיפור שלה חשבתי על זה
בינתיים המצב נראה יציב אבל עדיין חשוב לי שהם יפרדו
הם עשור יחד
כול המשפחה שלי יודעת אנחנו נטפל בזה
בגלל הסיפור שלה חשבתי על זה
בינתיים המצב נראה יציב אבל עדיין חשוב לי שהם יפרדו
הם עשור יחד
כול המשפחה שלי יודעת אנחנו נטפל בזה
אנונימית
שואל השאלה:
קודם ננסה לדבר איתה על זה שיחה רצינית כולםכול המשפחה בעיקר כי אין הוכחות ונושיב אותה לראות את הסרט על שירה איסקוב
קודם ננסה לדבר איתה על זה שיחה רצינית כולםכול המשפחה בעיקר כי אין הוכחות ונושיב אותה לראות את הסרט על שירה איסקוב
אנונימית
קודם כל אל תציעו לה לפנות למשטרה היא בסך הכל ילדה כאילו שיקחו אותה ברצינות...
תקשיבי לי טוב זה מה שאת צריכה לעשות, גשי לאחותך תעשי איתה יום כיף נסי לגלוש את השיחה עליו ותראי מה היא אומרת בדיוק אבל כשרק שתיכן ביחד. דברי ללב שלה ותתארי לה איך זה נראה כלפי חוץ. כמובן שתסמוך עליך ושלא תספרי. אם את רואה שהיא חסומה או מגמגמת או מבטלת אותך ישר אז כנראה שמשהו קורה ונסי לדבר עם אמא בדגש על אמא שלך בלבד! לא עם אף אחד אחר.
בהצלחה!
תקשיבי לי טוב זה מה שאת צריכה לעשות, גשי לאחותך תעשי איתה יום כיף נסי לגלוש את השיחה עליו ותראי מה היא אומרת בדיוק אבל כשרק שתיכן ביחד. דברי ללב שלה ותתארי לה איך זה נראה כלפי חוץ. כמובן שתסמוך עליך ושלא תספרי. אם את רואה שהיא חסומה או מגמגמת או מבטלת אותך ישר אז כנראה שמשהו קורה ונסי לדבר עם אמא בדגש על אמא שלך בלבד! לא עם אף אחד אחר.
בהצלחה!
וואוו אמלה הייתי אומרת לך לנסות לברר מה קורה שם ולדבר עם המשטרה או שההורים שלך ידברו בבקשה תדברי ותבררי
שואל השאלה:
אם יהיה מקרה אלימות ברור למרות שאנחנו לא יודעים על אחד עד עכשיו חוץ מסימנים
ההורים שלי הם אלו שיתקשרו למשטרה ולא אני אותם יקחו ברצינות ביינתיים אני חושבת שננסה לדבר איתה כדי שיפרדו
אם יהיה מקרה אלימות ברור למרות שאנחנו לא יודעים על אחד עד עכשיו חוץ מסימנים
ההורים שלי הם אלו שיתקשרו למשטרה ולא אני אותם יקחו ברצינות ביינתיים אני חושבת שננסה לדבר איתה כדי שיפרדו
אנונימית
בדיוק!^
משטרה דחוף אחותי
שואל השאלה:
יש לכם רעיון מה להגיד לה?
יש לכם רעיון מה להגיד לה?
אנונימית
זה סימנים כבר ואין טעם לחכות שמשהו אלים יהיה תנסו לטפל בזה עכשיו כמה שיותר מוקדם לערב משפחה , רווחה משהו
שואל השאלה:
אחותי היא אדם חוקי ובוגר היא לא גרה איתנו אבל היא באה המון כי היא גרה קרוב
אחותי היא אדם חוקי ובוגר היא לא גרה איתנו אבל היא באה המון כי היא גרה קרוב
אנונימית
תגידי לה שיש כבר הרבה סימנים וזה לא התנהגות נורמטיבית ואם היא לא תיפרד ממנו את לא יודעת איפה היא תגמור ושתנסה להיפרד ממנו אולי למרות שעדיף יותר לערב משפחה או רווחה ויש כל מיני עמותות שעוזרות גם בדברים כאלה
לא משפחה משטרה
תסבירי לה שהוא אלים ומסוכן
שואלת השאלה
את כתבת שאתם תטפלו בזה
לצערי אתם לא יכולים לטפל בזה כי אין לכם את הכלים והידע לטפל בזה וכדאי מאד לדווח למשטרה ולמשרד הרווחה
את כתבת שאתם תטפלו בזה
לצערי אתם לא יכולים לטפל בזה כי אין לכם את הכלים והידע לטפל בזה וכדאי מאד לדווח למשטרה ולמשרד הרווחה
כמה אומץ לדבר על זה.. גאווה פשוט שתדעי לך שזה לא מובן מאליו
ההורים יודעים?
ההורים יודעים?
תנסו לדבר איתה.. חשוב מבוגר אחראי!
שואל השאלה:
מה המשטרה כבר תעשה בלי שום הוכחה מוצקה? וככול הנראה גם חוסר שיתוף פעולה מצד אחותי?
אם כבר אדווח מחר על הבוקר לעמותות שהמטרה שלהן זה לעזור לנשים כאלה
היא עובדת במקום עם מגירות גבוהות שיכולות לתת לה מכות.. אבל קשה לי להאמין שזה לא תירוץ שהיא סיפרה לנו
מה המשטרה כבר תעשה בלי שום הוכחה מוצקה? וככול הנראה גם חוסר שיתוף פעולה מצד אחותי?
אם כבר אדווח מחר על הבוקר לעמותות שהמטרה שלהן זה לעזור לנשים כאלה
היא עובדת במקום עם מגירות גבוהות שיכולות לתת לה מכות.. אבל קשה לי להאמין שזה לא תירוץ שהיא סיפרה לנו
אנונימית
את חייבת לדווח כי התוכן של השאלה שלך מעלה חשש לאיום ברצח
אנונימית יקרה
החשש והדאגה שלך לאחותך מאוד מובנים, ומצוין שאת ערה לזה ורגישה לכל מה שקורה. משערת שאת עצמך מאוד לא רגועה וזה כנראה משפיע עליך ומטריד את מנוחתך.
אכן יש סימנים מטרידים לפי מה שאת כותבת, למרות שציינת במפורש שאין הוכחה לאלימות בין אחותך ובן זוגה.
תוכלי לפנות למשרד הרווחה שמטפל ומתמחה בנושא של אלימות במשפחה. אם תחליטי לפנות אליהם, תוכלי לקבל מהם עזרה וייעוץ מקצועי.
קו חירום של משרד הרווחה 118 או 1-800-220-000. ישנו גם קו חירום אונליין פתוח 24/7 6724*
ויש גם אותנו, עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). אני מזמינה אותך לצ'ט אישי ואנונימי בו תוכלי לפרוק את המתח שמצטבר אצלך, לדבר על החששות שגואים ומציפים אותך ולדבר על הדאגה לאחותך. אנחנו שם כדי להיות אוזן קשבת ולנסות להקל. שיחה אחת יכולה להקל מאוד ולאפשר רגע לנוח.
מצרפת למטה את הלינק הישיר לצ'ט
אל תהססי לבוא...אנחנו מחכים לך
שלך,
מתנדבת סה"ר
החשש והדאגה שלך לאחותך מאוד מובנים, ומצוין שאת ערה לזה ורגישה לכל מה שקורה. משערת שאת עצמך מאוד לא רגועה וזה כנראה משפיע עליך ומטריד את מנוחתך.
אכן יש סימנים מטרידים לפי מה שאת כותבת, למרות שציינת במפורש שאין הוכחה לאלימות בין אחותך ובן זוגה.
תוכלי לפנות למשרד הרווחה שמטפל ומתמחה בנושא של אלימות במשפחה. אם תחליטי לפנות אליהם, תוכלי לקבל מהם עזרה וייעוץ מקצועי.
קו חירום של משרד הרווחה 118 או 1-800-220-000. ישנו גם קו חירום אונליין פתוח 24/7 6724*
ויש גם אותנו, עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). אני מזמינה אותך לצ'ט אישי ואנונימי בו תוכלי לפרוק את המתח שמצטבר אצלך, לדבר על החששות שגואים ומציפים אותך ולדבר על הדאגה לאחותך. אנחנו שם כדי להיות אוזן קשבת ולנסות להקל. שיחה אחת יכולה להקל מאוד ולאפשר רגע לנוח.
מצרפת למטה את הלינק הישיר לצ'ט
אל תהססי לבוא...אנחנו מחכים לך
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: