15 תשובות
אולי הם עסוקים?
או שאין להם מצב רוח לענות
או שאין להם מצב רוח לענות
שואל השאלה:
הם תמיד מחוברים לוואצפ מסתכלים על ההודעה ויוצאים מהצאט
הם תמיד מחוברים לוואצפ מסתכלים על ההודעה ויוצאים מהצאט
אנונימי
אולי כדאי שתדברי איתם על זה?
הם קוראים תהודעה ולא עונים לך??
שואל השאלה:
כן^
כן^
אנונימי
זה קצת לא קול מצידם אולי תבדקי את זה איתם? רגע בקבוצה או בצ'אט פרטי?
וואי לא סובלת שעושים את זה אנשים מעצבנים..
תאמת אין לי מושג אולי אממ לא יודעת אוף גם אני הייתי מתה לדעת
תאמת אין לי מושג אולי אממ לא יודעת אוף גם אני הייתי מתה לדעת
שואל השאלה:
אני מתבייש לשאול אותם שאחר כך לא יגישו לי אל תהיה ילד קטן....^
אני מתבייש לשאול אותם שאחר כך לא יגישו לי אל תהיה ילד קטן....^
אנונימי
וואלה צר לי לבאס אותך אבל הם חברים מעפנים
שואל השאלה:
בפרטי^
בפרטי^
אנונימי
שואל השאלה:
הם החברים הכי טובים שיש לי ואם אני אאבד אותם לא יהיו לי חברים וככה אני אהיה פחות עם החבר'ה^
הם החברים הכי טובים שיש לי ואם אני אאבד אותם לא יהיו לי חברים וככה אני אהיה פחות עם החבר'ה^
אנונימי
בן כמה אתה?
שואל השאלה:
16.5
16.5
אנונימי
ואו אין לי ממש איך לעזור אבל חברים שך נשמעים קצת לא אחלה
אנונימית
אופס שכחתי מזה לגמרי
תהנה עם החברים האלה כי אתה די תקוע ישלך עוד שנה וחצי עד לצבא או לישיבה לא יודע
בהצלחה
תהנה עם החברים האלה כי אתה די תקוע ישלך עוד שנה וחצי עד לצבא או לישיבה לא יודע
בהצלחה
באותו הנושא: