6 תשובות
אם את אוהבת את זה את לא צריכה לבייש
תאהבי את עצמך כמו שאת
תאהבי את עצמך כמו שאת
וא זה לא יפה מבחינתך אז אל תעלי אותם
אני חייבת פרח בשביל לענות להודעות בפרטי, אפשר פרח?
את מעלה אותם ושואלת אותנו אם זה מביך? למה את מעלה אותם? האם את באמת אוהבת את התמונות החושפניות שלך או שכל מה שאת רוצה הוא תשומת לב?
לא, זה הגוף שלך
לא מביך
באותו הנושא: