6 תשובות
הוא סבבה אבל יכל יותר טוב
ממשש אהבתי הוא יפה.
מדהים!! אהבתי ממש!!
חיכיתי לשאלה כזו, אני חושבת שהאלבום שלו ממש טוב, בכללי הוא שר מהמם
מושלם כרגיל
מדהיםם
אני ממש אהבתי