18 תשובות
אני ממליצה לך אחרי צבא את יותר מידי דברים מלחיצה אלייך, אחרי צבא יהיה לך זמן פנוי
בטח שכדאי, אפילו מהסיבה הפשוטה שהצבא יסייע לך מבחינה כספית
וגם כשתלכי לשרת זה יהיה במקצוע ותצברי הרבה נסיון בגיל מוקדם
בקיצור עתודה זה משתלם
במיוחד במקצועות שציינת
לא הבנתי את רוצה גם תואר כפול מבמדמ"ח וגם לימודי רפואה באותו הזמן? לא רואה איך זה מסתדר
איך קוראים לתוכנית? נשמע מעניין
אין תוכנית כזאת. את פשוט יכולה להחליט שאת לומדת עוד תואר כל עוד הוא לא מאריך לך את התואר הראשי.
אנונימית
שואל השאלה:
כן יש . למסלול קוראים "רפואה חישובית" - שזה רפואה עם תואר כפול במדעי המחשב
אנונימית
אין כזה דבר.
אנונימית
שואל השאלה:
טוב גברת תתוכחי
אנונימית
היי, יש כזה דבר. ועוד איך.
שואל השאלה:
כן . יש תוכנית כזו
אנונימית
תלוי בך.
מצד אחד, יש פה התחייבות מטורפת לתקופה ארוכה שדורשת ממך המון דברים וויתורים.
מצד שני, אתה לומד רפואה מוקדם יותר, יש יותר עזרה כספית וטכנית מצה"ל... ועוד המון יתרונות.
ההחלטה בידיים שלך.
שואל השאלה:
אני חושבת שזה מסלול חדש . של איזה 3 מחזורים אם אני לא טועה . יש לי מישהי מהמשפחה במסלול הזה . אז את אל תתווכחי ותבדקי ותראי שיש
אנונימית
אין מסלול כזה חברים אל תתווכחו מדברת מישהי שהיתה במדור.
אנונימית
הוא קיים וחדש.
הוא לא ממי תתווכחי אפילו תתקשרי ותשאלי
אנונימית
מוזמנים אפילו להסתכל באתר של עתודה אקדמית... אל תתווכחו מלשבים
אנונימית
אין. את זו שמתווכחת סתם. כנראה עשתה עוד תואר.
אנונימית
אנונימית לא טועה המסלול הזה לא קיים באתר של עתודה, את צריכה לבדוק אם אפשר לעשות את המסלול הזה במסגרת עתודה
אנונימי