7 תשובות
מדהים.
שואל השאלה:
אנונימית0985
אל תבכי אני פה❤
אנונימית0985
אל תבכי אני פה❤
לא יודעת
בוכה
מדהיםd:
בתור דתלש, זה לא כזה נורא חוץ מבצהריים
חה חה
אני חילוניה בארון
אימא שלי ישנה בתמימות כאילו אני קוראת עכשיו ספר
אני חילוניה בארון
אימא שלי ישנה בתמימות כאילו אני קוראת עכשיו ספר
אנונימית
באותו הנושא: