9 תשובות
תקחי בערך 60
לקחת 50 לשיעור של 45 דק.. לפנות לאנשים בווצפ, אינסטה וכל זה..
שואל השאלה:
תודה! יש לך רעיון איך לפרסם ואיפה?
תשאלי את חברות שלך אם יש להם אחים קטנים שצריכים עזרה
שואל השאלה:
אין להן אחים קטנים והיחידה שיש לה אחות קטנה היא קטנה ממנה בשתי דקות חחח
אז תלכי לביהס יסודי ותתני לילדים פשוט מידע וזה? לאדעת
שואל השאלה:
יש קורונה , בכל מקרה תודה!
היי, לדעתי תיקחי 45-65 לשיעור של 45 דקות זאת לפי המקצוע וכמה שאת טובה בו חחח
לדעתי הרשתות החברתיות הן הכלי הכי חזק היום. לכן בפרסום חייב לשכנע את הילדים לשלוח את זה להורים שלהם. משהו כמו "תקועים בלימודים? ההורים חופרים מהצדדים? היי, קוראים לי כך וכך אני מיוחדת בכך וכך אני מאמינה בכל ילד וילד, וחשוב לי לפני הלימודים גם לשאול לשלומכם. תשתפו את ההורים כדי לתת לכם קצת שקט. ואתם צריכים את זה.."

או משהו בסגנון. שיהיה בכל מקרה בהצלחה.
שואל השאלה:
ממש תודה!