3 תשובות
הורידו לי את הגשר לפני חמש שנים
בשנתיים הראשונות שמתי כל לילה ועכשיו רק פעמיים בשבוע
אנונימית
הורדתי מהחופש הגדול אני שמתי עד ללפני כמה זמן כל לילה ועכשיו אני שמה לילה כן לילה לא הרופא אמר. תשימי אל תזלזלי בזה כי יש כאלו שלא שמו והשיניים שלהם התעקמו בחזרה
הורידו לי לפני שנתיים וחצי
אני שמה כל לילה