5 תשובות
לא, כי אז גם לא היה עולם-_-
לא
לא כי אם לא יהיו נשים לא יהיו אנשים בכלל לול
no. no way. no . nonononon
לא יהיה לבנים על מה להתחרמן:(
אנונימית
באותו הנושא: