התחברות הרשמה

אתם חושבים שהיה יותר טוב בעולם אם לא היו נשים?

סתם מעניין אותי מה אנשים כאן יגידו על זה
16 בינואר 2021, 19:14
חוות דעתדעות גולשיםעולםחיים    
5 תשובות
לא, כי אז גם לא היה עולם-_-
מ
מוח אצה
לא
ג
גברך לעתיד
לא כי אם לא יהיו נשים לא יהיו אנשים בכלל לול
ש
שלום לכולם קוראים לי חגית
no. no way. no . nonononon
י
יום טוב לך
לא יהיה לבנים על מה להתחרמן:(
אנונימית
באותו הנושא:
מי יש יותר בעולם גברים או נשים?
מי יש יותר נשים או גברים בעולם ?
עולם רק של נשים היה יכול להיות עולם טוב יותר?
מה יש יותר בעולם, נשים או גברים?
מה יש יותר בעולם? גברים או נשים?
יש בעולם יותר גברים או נשים?ומה זה אומר אם יש יותר גברים/נשים?
מה יש יותר בעולם? נשים או גברים?
יש יותר נשים או גברים בעולם?
למה יש יותר נשים מגברים בעולם?
אתם חושבים שאם נשים היו שולטות בעולם היה בו פחות סבל?
באיזה עולם יהיה יותר פשע, בעולם של גברים או בעולם של נשים?