6 תשובות
בגלל העומס שיש עכשיו
יאוו נשבעת גם לי
בגלל העומס
תורידי את האפלקיציה
לא יודעת אם זה יותר טוב אבל תנסי
לא יודעת אם זה יותר טוב אבל תנסי
גם לי, מעצבן רצח.
גם לי זה קורה. נראלי שזה בגלל שבזמן האחרון יש עומס כי אנשים מרגישים בודדים בגלל הסגר וכל זה
באותו הנושא: