4 תשובות
מה שמצחיק זה שאפל עשו את זה סמסונג צחקו עליהם
ועכשיו הם עושים אותו דבר
מהלך מעצבן גם של אייפון וגם של סמסונג אבל רוב החנויות משווקות את זה ביחד אז לדעתי זה לא כזה נורא למרות שלפחות בדגם היקר ביותר שלהם הם היו צריכים לשים מטען.
המהלך הזה טוב רק אם ההוזלה במחיר מגולגלת לצרכן.
כי בתכלס להרבה כבר יש מטען בבית וכל פעם מטען חדש עם הפלאפון זה...
זה לא כמו פעם שלכל פלאפון היה מטען מיוחד משלו, היום יש סטנדרט דיי אחיד.
השאלה היא באמת אם החיסכון הולך לרווח של החברה או הצרכן.
כשאייפון עשו אתזה לא עשיתם מיזה רעש כזה גדול... אז בלי מטען וואו ידוע הרי שהמרכיבים של הגלאקסי הרבה יותר זולים אז בסדר עוד 100 שקל מטען אם אתה קונה טלפון ב3100 ה100 האלה לא ממש יזיזו