7 תשובות
כי בששת הימים ניצנחנו ניצחון מוחץ את צבאות ערב אז לא חשבנו שהם יעזו לתקוף אותנו שוב
כי היא הייתה בהובהלה ובנצחון עליהם לאחר מלחמת ששת הימים
ציפתה. אבל גולדה מאיר התעלמה. בגלל זה גם היא שלחה אלפי בני נוער למותם.
היא כן האמת גולדה מאיר ידעה והחליטה בסוף לחכות להתקפה ורק אז להתקיף בחזרה כי היא לא רצתה שמדינות העולם "יצאו עלינו"
בגלל זה היא נאלצה להתפטר
כי היינו הכי חזקים במזרח התיכון
הצמרת הביטחונית הייתה שאננה והתעלמה.
כל מיני סיבות .. חשבו שיהיה אבל לא לקחו את זה ברצינות וחשבו שאם כן יהיה זה יהיה רק כמה שנים אחרי