8 תשובות
שיש לך שיעור חשוב ואת צריכה ללמוד
שאת צריכה ללכת
תנתקי ותגידי שנכבה לך הטלפון
טוב ביי נדבר אחר כך כי אני לא יכולה עכשיו
תגידי לה שאת צריכה לנתק פשוט...
או שתגידי שאת צריכה להטעין את הטלפון, הולכת לאכול, מישהו קרא לך, צריכה ללכת לאנשהו, לעשות משהו...
או שתגידי שאת צריכה להטעין את הטלפון, הולכת לאכול, מישהו קרא לך, צריכה ללכת לאנשהו, לעשות משהו...
ביי ביי סיס
ביי
אני תמיד אומר "שמע שמע שמע, (שלוש פעמים כי בדרך כלל אני קוטע אותו) הספיק לי, נדבר בעוד שבוע, ביי."
באותו הנושא: