5 תשובות
לא ..הכל טוב כל אחד והזמן שלו :)
לא
אין פה מהר או לאט מדי. כשאת והוא מרגישים נכון עם זה אין סיבה שלא תעשו את זה.
נשיקה זאת דרך להראות אהבה והיא דבר די אישי ומביך. זה למה צריך להבין אם את באמת רוצה לעשות את זה או שלא.
נשיקה זאת דרך להראות אהבה והיא דבר די אישי ומביך. זה למה צריך להבין אם את באמת רוצה לעשות את זה או שלא.
זה בסדר להתנשק גם על היום הראשון.
לא
באותו הנושא: