6 תשובות
לא
לא
קצת
יש אנשים ממש שבורים באתר הזה
יש אנשים ממש שבורים באתר הזה
לא. הכרתי לחברים שלי את סטיפס כדי שיתקלקלו כמוני
חחחחחחחחח גם אנייי ^
אבל זה בכל זאת מביך, כי תמיד אני מספרת להם סיטואציות שקרו לי עם אנשים והם שואלים מאיפה הכרנו, אז זה תמיד סטיפס כי אין לי אינסטה או טיקטוק.
אבל זה בכל זאת מביך, כי תמיד אני מספרת להם סיטואציות שקרו לי עם אנשים והם שואלים מאיפה הכרנו, אז זה תמיד סטיפס כי אין לי אינסטה או טיקטוק.
באותו הנושא: