8 תשובות
אני בטוחה ב-100% שלארי היה, אבל היה, הוא מת היום.
אני באמת עצובה מזה כי הם נראים כאילו הם לא מוצאים את המקום שלהם, והם באמת היו מאושרים ביחד, מקווה שהם יבינו את זה ולא יהיה מאוחר מידי :)
אנונימית
היה ואין
כמו שאנונימית אמרה^
לא היה
לואי אמר שלא היה אז לא היה נקודה גם אחרי שהוא נהיה עצמאי הוא אמר שזה לא היה הארי לא ברור לי מה קורה איתו אבל קצת אמון בבנאדם מה הוא ביקש
וגם אם זה היה זה נטו לא מכבד לעשות אתזה הוא רוצה לשמור על פרטיות ואנשים פשוט הולכים ומדברים ומפיצים אתזה אם כל הדיירקשניות טוענות שהם אוהבות אותו איך אתם מסוגלות לעשות דבר שבפירוש הוא אומר שלא לעשות
חוץ מזה שאי אפשר לקבוע זוגיות כשבנאדם אחד מאשר אתזה
אנונימית
הוא זמר מפורסם, איך בדיוק הוא רוצה לשמור על פרטיות?
כל בנאדם רוצה פרטיות לא משנה מה הוא את היית רוצה שאנשים יכנסו לך לחיים ויפיצו עלייך שמועות שגם אם הם נכונות היית מעדיפה שלא ידעו? אני בטוחה שכן
אנונימית
תכלס,,, כלום בערך. אני מאמינה שלארי קרה בעבר, אבל ב2011-2013 בערך וזהו. רואים בסרטונים שלהם בהתחלה שהם אהבו אחד את השני, אבל למען האמת אני לא חושבת שזה המשיך לאנשהו כי אחרי זה כבר פחות ראו את זה.. אני לא חושבת שהם בקשר עכשיו, ואם כן אז לא בקשר כמו שהיינו רוצות שהם יהיו. מקווה ששניהם מאושרים עכשיו:)
אני באמת מאמינה בלארי של 2010 עד2014 אבל עכשיו... לא נראלי שהוא קיים יותר
אחרי הגרביים עם הלבבות הכחולים והירוקים שהארי התחיל למכור והסרטון החדש מצילה שקיבלנו אני בטוחה שהולך לקרות משהו ...