התחברות הרשמה

קיבלתי 62 במבחן בתעבורה עד כמה זה גרוע? אני קצת מבואסת מיזה..

18 בינואר 2021, 12:22
ציוניםהכנה למבחןלימוד למבחןתיאוריהחינוך תעבורתי    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אם קיבלתי 60 במבחן במתמטיקה עד כמה זה גרוע?
קיבלתי 82 במבחן בלשון , כמה זה גרוע ?
אני קיבלתי 73 במבחן במתמטיקה, אני כיתה ט׳ זה גרוע?
קיבלתי 79 במבחן זה ציון טוב או גרוע?
קיבלתי 80 בפיזיקה במבחן,אני בוכה פה.כמה הציון הזה גרוע?
קיבלתי 80 במבחן בערבית, זה כ"כ גרוע?
קיבלתי 98 במבחן אני עד כדי כך גרועה?
קיבלתי 30 במבחן בחשבון. עד כמה זה גרוע?
קיבלתי 34 במבחן באנגלית! עד כמה זה גרוע?
קיבלתי 57 במבחן הראשון בהיסטוריה בי"א... זה גרוע?
קיבלתי 82 במבחן בביולוגיה כיתה ט זה גרוע?