24 תשובות
כן אני מאמין בזה
לא.
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
לא
^^איזו סיבה יש להאמין לזה?
כי כשמתים מתים- נגמרו החיים.
אגב, מה שפיתח אצלך את התודעה, את היכולת לחשוב, את האמונה בכך שיש לך נשמה, זה הכל עבודה של המוח.
כל מה שאתה רואה ושומע, או לפחות חושב שאתה רואה ושומע, כל רצון, דחף, דעה, גירוד, תחושה, נשימה, זיכרון- מה שלא תרצה, זה הכל במוח, מחולק לחלקים מוגדרים, פיזית.
כשאין לך אותם (בהנחה שהמוח מת), מספיק אפילו אחד- כמו נניח זה שאחראי על זיכרון, מספיק אפילו אחד בשביל למחוק אותך לגמריי.
לא תזכור מי אתה, מה אתה, מה היית, מה רצית, מה אתה צריך ומה לא צריך לעשות.
גם לא יהיו לך דחפים ביולוגיים לחקור ולגלות, לא יהיה לך גוף, הורמונים, ובלעדיהם אתה פשוט לא תחוש באף דחף. (אגב, המוח אחראי על הפרשת הורמונים.)
אתה אפילו לא תוכל לחשוב על משפט, כי אתה לא תדע לדבר, אתה בכלל לא תוכל לדמיין דברים, לא יהיה לך אף זיכרון של אף דבר שראית בעבר, וכיוון שאתה חסר מוח- אתה עיוור, אז אתה גם לא תראה.
אין לך לא מחשבה ויזואלית, ולא מחשבה מילולית- כי אינך יודע לדבר או זוכר שפה כלשהי.
וזה רק קצה הקרחון, ממש קצה הקרחון- ואתה כבר כלום.
אני לא חושב שאני צריך להוסיף עוד השלכות של אובדן המוח בשביל להוכיח את הנקודה שלי.
שואל השאלה:
אורבנוס כי למה לא להאמין בזה? זה הגיוני ואמיתי
מליוני אנשים מדווחים על חוויות אחרי המוות

המורה אגב גם שהמוח כבר לא פועל בכלל וכל הגוף במצב של מוות יש מליוני אנשים שחוו חוויות איך אתה מסביר את זה?
המוח בכלל לא פועל, הגוף מת, התודעה (או מה שזה לא יהיה) ממשיכה להתקיים.

תראו את
הסדרה "לשרוד את המוות" לפחות את הפרק הראשון.
יש דברים שהמדע לא יכול להסביר, זה לא הכל יצירה של המוח ואשליות, זה אמיתי, זה קיים ואנחנו פשוט לא יכולים להסביר את זה ולהבין עד הסוף.
אנונימית
אם המוח כבר לא פעל והגוף מת, איך הם סיפרו חוויות בדיוק?
שואל השאלה:
והכי מדהים זה אנשים שחוו משהו לאחר שמתו וחזרו ל"חיים" בסוף והם ידעו לספר על כל דבר קטן שקרה מסביבם, מהידיעה של מי עמד לידם ומה כל אחד עשה ואיך ואמר עד לזה שהם ידעו מה אנשים סביבם בזמן שמתו חשבו בלב שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
הגוף בוודאות היה מת, לא מתפקד
המוח גם היה או כמעט לגמרי.
טוב ראיתי את זה מזמן אז סורי אם אני לא מדייקת אני אלך לבדוק שוב.
אנונימית
אף אדם בתולדות ההסטוריה לא התעורר אחריי מוות מוחי מלא.
אף אדם.
אפילו לא אחד.
שואל השאלה:
קיצר יש סיפורים על אנשים שלא היו עם חמצן ליותר מ30 דקות אפילו, הם חוו ודברים והצליחו "לחזור" לגוף שלהם.
אנשים שידעו לספר מה קרה לפרטי פרטים בזמן שהם חוו חוויות אחרות, דברים שהרופאים היו בהלם ושאין סיכוי שהבן אדם היה יכול לדעת.
זה דברים מדהימים שאחרי ששומעים איתם אי אפשר לחשוב שהכל זה משהו שהמוח ממציא
אנונימית
שואל השאלה:
זה תלוי איך מגדירים מוות מוחי
יש כל מיני הגדרות לזה
אנונימית
שואל השאלה:
הכתבה הזאת אומרת אחרת
אנונימית
כן. אפילו ראיתי מחקרים שאמרו שיש סיכוי שבאמת יש חיים אחרי המוות, אני בוחרת להאמין בזה.
שואל השאלה:
הנה עוד סיפור מאותה סדרה, זה פשוט מדהים:
"דם לא הגיע למוח שלה יותר משעה האי-אי-ג'י או גלי המוח נעשו שטוחים לחלוטין, אין שום פעילות מוחית וכנראה שאין שום תפקוד מוחי בזמן הזה.
אבל היא דיווחה על חווית סף מוות מאושרת, היא ראתה ושמעה דברים שקרו בחדר ניתוח שהיא לא הייתה יכולה לשמוע או לראות. העיינים שלה היו מודבקות במהלך התהליך כולו והיא תיארה את הכלים שהשתמשו בהם לניתוח והיא לא ראתה אותם לעולם לפני."

וזה מה שאחד החוקרים בסדרה אמר "זה משנה את הרעיון שהתודעה שלנו, המחשבות שלנו, נוצרים על ידי המוח, כי המוח שלה לא תפקד
ובכל זאת היא עברה את החוויה המוחשית ביותר בחיה"

ואחד אחר: "איך אנשים יכולים להיות בתודעה כשהם מחוסרי הכרה? אלה מילים מנוגדות זה מגוכח
אבל למעשה זה מה שהנתונים הוכיחו יותר ויותר"
אנונימית
מאמין בגן עדן לא יודע בקשר לא כל מה שכתבו כאן
בהחלט מאמין. אין שום הגיון לחשוב שנבראנו בשביל העולם זה, אם חיים של 70 שנה עם הרבה יסורים. אם היינו נבראים בשביל העולם הזה - לא היו בו כל כך הרבה יסורים, במיוחד לצדיקים (הקב"ה הוא רחמן). בנוסף לך, חיים של 70 - זאת לא הנראה הכי גדולה שהקב"ה יכול לתת לנו. עיינו בספר "מסילת ישרים, פרק א (בקישור מצורף).
אנונימי
לא אני לא מאמין בכל מיני שטויות שלא מוחכות אין לי מושג איך לכתוב את זה בלין בכל מקרה אני מאמין בחיים של עכשיו ולא בחיים שאחריי אם יש כאלה בכלל
שואלת השאלה, החוויות האלה שלפני המוות זה הזיות, משתחרר בגוף חומר (אותו החומר הפעיל בפטריות וlsd) ש"משכך" את החוויה של סיום החיים.

ואני מדגיש ואומר שוב.
אף אחד לא התעורר אחריי מוות מוחי מלא, אף אחד.
יש מוות מוחי חלקי, יש כל מיני סוגים- אבל אף אדם בתולדות ההסטוריה לא התעורר/"חזר לתחייה" אחריי מוות מוחי מלא.
אף אדם, תכניסי לך את זה לראש.
שואל השאלה:
טוב אני בורה

חצי עולם בורים נכון?
לא באתי להתווכח חמוד אתה זה שמכניס ויכוחים בכוח
יאללה
אנונימית
שני דברים,
האחד- מה שאני אמרתי לא סותר את הציטוטים, רק מחדד את הנושא עבורך.
השני- לא אכפת לי במה את מאמינה.
אם את בוחרת בבורות, תבחרי בבורות.

אני סיימתי עם השאלה הזאת, לילה טוב.
שואל השאלה:
עזוב את המוות המוחי
קראת מה שציטטתי?
משום מה אני נוטה להאמין יותר לפרופסורים וד"ר מאשר למישהו בסטיפס שאין לי מושג מיהו.
אנונימית