6 תשובות
לא זה כבר מאוחר מידי, אלא אם כן זה משהו דחוף או חשוב
אני לא הייתי כותבת עשר זה יחסית מאוחר
לא מישהי מהכיתה שלי שלחה הודעה בשעה כזאת אחר כך היא באה לרצוח אותה והביחה אותה מול כל הכיתה
זה מאוחר מאוד המורה שלל תכעס אלייך אז לא כדאי...
אם זה דחוף אז כן אם לא אז עדיף אולי מחר בבוקר
כן תפרעי לה מגיע לה