10 תשובות
קם ב7:30 הולך להתקלח
נוסע לבסיס
9:00 מתחיל לעבוד
אוכל באזור 11-12
ואז נשאר בבסיס עד 16-18 וחוזר הביתה
השעון המעורר מצלצל ב8:30, אבל אני קמה רק ב8:45...
ב9:00 "שיעור" ראשון.
מסיימת בערך ב14:30
ארוחת צהריים.
ואז מעבירה את הזמן עד 23:00 ואז הולכת לישון, או שלא.
קמה ב5
מתחילה לעבוד ב8
חוזרת ב19:00
כן 11 שעות -_-
אם יש לי כוח ואני לא גמורה יושבת עם חברה או שתיים וסופשים אותו הדבר תלוי אם עובדת או לא ועד כמה אני גמורה או ישנה או יוצאת עם חברות
אנונימית
בדרכ קמה ב08:20 כשיש לי זום ב08:30 וב09:15 כשיש לי זום ב09:20

הפסקה בעשר - אני אוכלת , מצחצחת שיניים

לימודים עד 13:00-14:00

בטלפון קצת ולפעמים כשיש לי מוטיבציה ישר מתחילה שיעורים.

אוכלת צהריים

טלפון קצת ואז עושה שיעורים

אוכלת ארוחת ערב

רואה תוכנית עם ההורים / משחקת עם חברים

מצחצחת שיניים והולכת לישון ב 23:15-00:00
קם ב10:30
נכנס ל4 שיעורים
רואה סדרה/ריפלי באינסטגרם
כל יום אני אוכל מה שבאלי
נרדם ב3 בלילה
אני קמה ב7:30
מתחילה זום ב8:10
מסיימת ב16:00 ( אני ביא)
אחר כך אני אוכלת כי לא הפסקתי בין השיעורים
ואז אני יושבת לראות טלוויזיה לאיזה חצי שעה
ואז אני מסדרת ומנקה את הבית
ואז בערך ב17:30 מתחילה ללמוד למתכונות
ואז אחרי שאני מסיימת ללמוד ב23:00 אני בסטיפס ורואה טלוויזיה עד שאני נרדמת.
מצב נפשי- חחח על הפנים.
קמה ב8 ואז אמא שלי צועקת עלי לקום לזום כמה פעמים ולהגיד לה בוקר טוב אבל אני נשארת במיטה והיא מחליטה לצעוק עלי עד שאני קמה אני נכנסת לזום לא פותחת מצלמה ונכנסת לטיקטוק ככה עד 1 ואז אוכלים צהריים אני עושה תורנות ושוב טיקטוק וטלפון תחושת רייקנות וכאב עד 5 כזה ואז אני מאוננת. וב8-9 כזה אני לא מוצאת מה לאכול ואז אני מתקלחת והולכת לישון כביכול ובוכה עד שאני נרדמת וככה כל יום מקסים
אנונימית
אנונימית - שאלה , את בסדר ?
קמה באחד בטלפון חצי שעה אוכלת משהו מדברת בטלפון וחוזרת לישון לעוד חצי שעה אחר כך אני קמה ומתארגנת על החיים שלי עושה שיעורים ספורט ..
לא מתפקד בכלל
אנונימי