התחברות
הרשמה
כל פעם שאני מסתירה את המצלמה באייפון המסך נכבה , זה קורה לי כשאני בשיחת טלפון אבל עכשיו זה קורה כל הזמן
איך מסדרים את זה? זה מהזמן האחרון ככה
18 בינואר 2021, 23:24
תקלות
מסכים
חומרה
3 תשובות
מצטרפת לשאלה ומצמידה
ה
הפסימית הראשית
זה לא המצלמה זה העיגול הקטן השני וככה זה תמיד היה פשוט לא שמת לב / לא הסתרת אותו / ;
ג
גורגיה מילר
גם לי ככה
ס
סתם מישהי מיוחדת
באותו הנושא:
לגיטימי שאני רוצה להחליף לאייפון בגלל המצלמה?
למה המצלמה באייפון כל הזמן נפתחת לי ואני לא שמה לב שאני לוחצת?
בלמידה מרחוק זה בסדר אם אני מסתירה את המצלמה שלי עם דף?
יש הבדל בין המצלמה באייפון 7+ למצלמה ב8+?
מבחינת המצלמה, איזה מצלמה יותר טובה באייפון 7 או בגלקסי 8
המצלמה באייפון 11 פרו לבין אייפון 11 היא די באותו איכות של מצלמה ?
איך המצלמה באייפון x?
איך כותבים באנגלית "המצלמה הסתירה את החלק הזה"
אני היחידה שמסתירה את המצלמה באומיגל ועושה מסך שחור?
שאני מצלמת סרטון באייפון
למי שיש אייפון תמיד שאני מצלמת בו דברים במצלמה החיצונים יש מן כזה דבר שחור שזז אחרי המצלמה למי שיש אייפון יודע