11 תשובות
כבר הייתה...
זה לא משנה זכר נקבה טוסטר משולשים רק שיעשו עבודה כמו שצריך ושינויים שצריך
שואל השאלה:
אני יודעת שכבר הייתה
למה לא
שואל השאלה:
אני בעד שיהיו נשים בממשלה שינהיגו
כל עוד הוא/היא תורמים למדינה ואני מסכימה איתם ברוב הדברים לא אכפת לי מי זה יהיה
אנונימית
אם אני מסכים איתה פוליטית אני בעד
כן חד משמעית.
אם היא טובה אז למה לא
לא משנה לי
עדיף שלא תהיה מהשמאל
אנונימי