10 תשובות
להפך זה גובה מושלם
בתור 1.60 מרגישה פגועה
לא
בחיים לא
שואל השאלה:
^^ בת 22
אנונימית
אחלה קיצר לא הייתי פוסל זה גובה מושלם(:ואם תרצי לד ר אני פה
גם אני ^
ברור שלא, למה שאני אפסול מישהי על גובה?
הדבר היחיד שאני לא מוכן זה שלה תהיה בעיה עם הגובה שלי כי לדעתי זה די צבוע
לא
לא אני חושב שזה גובה מושלם בת כמה את?