4 תשובות
שהיא כועסת
שמבחינתה סיימה השיחה
או שפשוט ככה היא כותבת
שמבחינתה סיימה השיחה
או שפשוט ככה היא כותבת
שככה היא כותבת הודעות
בעיקרון, ככה צריך לכתוב
בעיקרון, ככה צריך לכתוב
אם היא לא מתכתבת ככה ברגיל אז היא כועסת
תלוי על איזה נושא עם זה מריבה היא כועסת
באותו הנושא: