5 תשובות
לא אני אבל איזה 80% מהכיתה שלי שם הם פשוט צריכים לצלם כל מיני דברים במעלות שונות זה באמת מגמה מיותרת
שואל השאלה:
הם נהנים שם?^
הם נהנים שם?^
אנונימית
1. זה ממש לא מיותר. אני במגמת תקשורת וניו מדיה אחד הכייפים נהנת מכל רגע.
אצלינו זה מצולם למעשי ועיוני במעשי אנחנו ממשל ומדים קולנוע, צילום, עריכה, בעתיד גם בנייה של אתרים ופרסום.
בחלק העיוני אנחנו לומדים על כל מה שעומד מאחורי העולם התקשורתי והמדיות החברתיות (לי אישית זה ממש מעניין).
משלב הרבה דעות גם קצת פוליטיקה. לומדים על תוכניתו טלוויזיה את מקבלת שיעורים לצפות בסרטים.
זה ממש נותן לך הבנה על העולם התקשורתי המדיות החברתיות והמטרות מאחוריהם.
אותי זה ממש מעניין.
בלי שום קשר לכל מגמה שתבחרי ללכת תלכי לכיוון תחום שבאמת יעניין אותך ולא ישעמם אותך.
אם את משתעממת זה סתפ יכביד עלייך.
אם כל מתעניינת בתחום של צילום, קולנוע, עריכה, הפקה, פרסום, טלוויזיה, תקשורת, מעניין אותך לדעת מה עומד מאחורי כל הפלטפורמות את תלכי בכיך!
אצלינו זה מצולם למעשי ועיוני במעשי אנחנו ממשל ומדים קולנוע, צילום, עריכה, בעתיד גם בנייה של אתרים ופרסום.
בחלק העיוני אנחנו לומדים על כל מה שעומד מאחורי העולם התקשורתי והמדיות החברתיות (לי אישית זה ממש מעניין).
משלב הרבה דעות גם קצת פוליטיקה. לומדים על תוכניתו טלוויזיה את מקבלת שיעורים לצפות בסרטים.
זה ממש נותן לך הבנה על העולם התקשורתי המדיות החברתיות והמטרות מאחוריהם.
אותי זה ממש מעניין.
בלי שום קשר לכל מגמה שתבחרי ללכת תלכי לכיוון תחום שבאמת יעניין אותך ולא ישעמם אותך.
אם את משתעממת זה סתפ יכביד עלייך.
אם כל מתעניינת בתחום של צילום, קולנוע, עריכה, הפקה, פרסום, טלוויזיה, תקשורת, מעניין אותך לדעת מה עומד מאחורי כל הפלטפורמות את תלכי בכיך!
זה להבין את התקשורת
את איך שהיא עובדת
מה שהיא מעבירה
ההיסטוריה שלה
ואני חושבת שתקשורת מגיעה גם עם הפקה וצריך לצלם ולהפיק איזה סרט (שתי האחים שלי היו בזה והם אמרו שזה ממש מעניין!!)
את איך שהיא עובדת
מה שהיא מעבירה
ההיסטוריה שלה
ואני חושבת שתקשורת מגיעה גם עם הפקה וצריך לצלם ולהפיק איזה סרט (שתי האחים שלי היו בזה והם אמרו שזה ממש מעניין!!)
כן, מצלמים עורכים לא מיותר בכלל זה מדהים