4 תשובות
שואל השאלה:
תוודה!
פשוט יש לי בעית קשב וריכוז וכשאני לוקחת ריטלין זה עושה לי תופעות לוואי אז אני לא יכולה והבעיה הזאת ממש חמורה אז כל פעם כשהמורה הסבירה לא הצלחתי להתרכז ולהקשיב ועכשיו אני בקושי יודעת חומר
תוודה!
פשוט יש לי בעית קשב וריכוז וכשאני לוקחת ריטלין זה עושה לי תופעות לוואי אז אני לא יכולה והבעיה הזאת ממש חמורה אז כל פעם כשהמורה הסבירה לא הצלחתי להתרכז ולהקשיב ועכשיו אני בקושי יודעת חומר
זה נשמע הכי אמי תקשיבי מתפוצץ לי הראש ואני מזה לא מרוכזת עבר עלי יום ממש רע ותעשי כל צרוד ותהיי עצובה תגידי לה שאת ממש רוצה להצליח וזה מאוד חשוב לך וזה..
תגידי שאת לא מרגיש טוב ותשתחרר תעשי שכואב לך הראש ותיראי ממש מסכנה ועצובה
יש לי דלקת בעין, אז אני לא רואה עצמים מקרוב טוב d;
תעשי טובה לעצמך, ותלמדי.
תעשי טובה לעצמך, ותלמדי.
באותו הנושא: