5 תשובות
שואל השאלה:
ואיזה סרט לא לראות
אנונימי
כרונולוגי. הכי אהבתי את קפטן אמריקה מלחמת האזרחים, ספיידרמן רחוק מהבית ואת שומרי הגלקסיה 1.
אני ממליצה לוותר על הענק הירוק. פשוט לא קשור לאף סרט אחר כך (גם השחקן מתחלף) והסרט די משעמם לדעתי
לפי סדר היציאה. בכללי כל דבר כדאי לראות לפי סדר יציאה, מן הסתם הוציאו את הסרטים ככה, זה הסדר בו התכוונו שיראו אותם.
לדעתי ה3 הכי טובים הם:
1. captain america the winter soldier
2. thor: ragnarok
3. guardians of the galaxy
עדיף בסדר כרונולוגי ושלושת הסרטים הכי טובים של מארוול לדעתי אלה
1. ת'ור ראגנארוק
2. גוסט ריידר 2
3. קפטן אמריקה מלחמת האזרחים
תראה את כולם חוץ מהענק הירוק אם אתה מכיר את הסיפור, וקפטן מארוול גם מיותר
אנונימית