4 תשובות
דברי איתו על זה
אנונימי
שואל השאלה:
אין איך לדבר איתו אנחנו בריב והוא לא מוכן להקשיב לי..
אנונימית
לפעמים אם מראים לאדם השני שקשה לך הוא מתרכך
אין לבני אדם לב מאבן
אנונימי
אמאלה גם אני הרגשתי ככה לפני חודשיים ואני הכי מזדהה איתך בעולם
לא משנה כמה ניסיתי לחזור אליו הוא לא רצה וזה פגע בי ברמות
אבל אחרי כמה ימים שהייתי בדאון ליטרלי שחכתי ממנו וכרגע הוא מת לחזור איתי לקשר וכבר לא בא לי

בגדול מה שלי הכי עזר זה לבוא ולדבר על זה עם אנשים (אני ספציפית סיפרתי את זה לחבו שלי ולכמה ידידים שכבר ידעו כי הוא סיפר להם)
ממליצה לך ממש לא לשמור בלב את העצב שיש בך ולפרוק אצל מישהו , אם בא לך אני פה(:
באותו הנושא: