17 תשובות
כן,זו מצווה וזו זכות לדעתי
כן תלכי
בהצלחה
ללכת,:)
ללכת ולפרוק ולדעת שאם הוא היה חי הוא היה האבא הכי טוב שיש כמו כל אבא שהכי טוב בשביל הבן שלו ושהוא שומר עליך מלמעלה
ממליצה לך, אחרי הסגר כמובן יכול להיות שזה יתן לך תחושת סיפוק וזה תמיד טוב להדליק נר ולראות שהקבר בסדר ואפילו לשבת ולדבר איתו.
אני אומרת לכי הוא מאוד ישמח מזה :)
שואל השאלה:
הלוואי והייתי יכולה לתת פרחים לכולכם :)
אנונימית
בטח בהצלחה
לדעתי את צריכה ללכת,
זה אבא שלך,
את יכולה ללכת לקבר שלו,
גם בישביל הכבוד אליו.
אפילו לדבר איתו ולשתף שאת עצובה שהוא לא בחיים שלך..
ועדיף שלא תלכי לבד,במיוחד בפעם הראשונה.
תלכי אבל אולי תקחי מישהו שאת מרגישה איתו בנוח...
אגב לא ממליץ ללכת לבד
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם, ותודה @תהליך על הכתבה.
אני מתכננת שאמא שלי תחכה באוטו, ואני אהיה בקבר.
אנונימית
עוד קטע שמצאתי: "אז מתי צריכים להגיע?
"ביום האזכרה יש ערך מוסף חשוב לביקור בקבר. הרי מדי שנה דנים שוב את הנשמה על ההשלכות שהיא השאירה בעולם - החיוביות או השליליות. כלומר, כתבים שהנפטר השאיר, פעילויות שהוא התחיל, מעשי ילדיו וכן הלאה. יום האזכרה הוא יום דין עבור הנשמה. לכן באים לקבר, קוראים קדיש ונותנים זכויות נוספות לנשמת הנפטר כדי להעלות אותו ממדרגה למדרגה". "
שואל השאלה:
אוקיי, תודה רבה
אנונימית
אם את רוצה להרגיש אותו, תלכי
ביום הפטירה שלו לשם