9 תשובות
אני קיבלתי (אתה מתכוון בדואר נכון?)
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
שואל השאלה:
שלחו לכם של חיל האוויר או לפיקוד
שלחו לכם של חיל האוויר או לפיקוד
אנונימי
חייל האוויר
לא זוכר
לי שלחו בכלל למכינה קדם צבאית למשהו טכנולוגי בחיל האוויר (לא רציתי)
שואל השאלה:
לא הפנימיה הצבאית לפיקוד
לא הפנימיה הצבאית לפיקוד
אנונימי
כן שולחים את זה לכולם, אני בכיתה י"ב אבל אני זוכר שאני וכל מי שאני מכיר שהיה בגיל שלי קיבל את זה
2 מהחברים שלי בזה
2 מהחברים שלי בזה
נראה לי לכולם באזור שלי היה משהו על פנימיה של חיל האוויר ששלחו לכולם
באותו הנושא: