5 תשובות
כל העבודה בזום אצל המורים בכללי מעפנה לא יודעים ללמד טוב בבית ספר אז דרך המחשב נו באמת
צודקת
את צודקת שהמצב זוועה, ואני אישית לא נתקלתי בהרבה מקרים כמו שאת תיארת עם המורה, אבל זה לא כל כך נורא, פעם הבאה שמישהו יגיד לך משהו כזה, תסבירי לו שלא הבנת, ושסליחה באמת שלהבין מהמחשב משהו זה לא כמו להבין מהכיתה.
מסכימה ומחזקת
תכלס
באותו הנושא: