6 תשובות
ראיתי גם זו סדרה ממש טובה
וואי סדרה מטורפת!!!
רק בסוף שקלארק הרגה את בלאמי היה מבאס, אהבתי אותו.
אני בדיוק באמצע. סדרה מאמי!
אני ראיתי אבל לא כזה התלהבתי אהבתי את הקטעים שהם נלחמים פה ושם כאילו הסדרה עצמה די טובה סבבה כזה
ניסיתי לראות וכל הדמויות שם פשוט עצבנו אותי אז הפסקתי לראות כי מה הטעם אם לא אכפת לי אם כולם שם ימותו
אנונימית
אבל מעצבן אותי שבסוף עונה 4 הכל נהרס