8 תשובות
ממש לא
לא נראלי שזה קשור
לא קשור בכלל, זה יכול לקרות בגלל גנים או גיל ההתבגרות , בקשר להפרעות אכילה אני מצטערת לשמוע על זה ..
שואל השאלה:
כן אבל אני לא אוכלת דברים מתוקים ואני ממש שומרת על העור שלי
כן אבל אני לא אוכלת דברים מתוקים ואני ממש שומרת על העור שלי
אנונימית
ברור , שוב פעם זה יכול להיות מהגנים שלך ועוד בכלל בגיל ההתבגרות לכולם יוצאים חצקונים גם אני מטפחת נורא את העור שלי אבל יש למשפחה שלי עבר עם יחסית הרבה חצקונים אז גם לי יש ואני בכל זאת מטפחת
לא,זה יכול להיות בגלל גנים,גיל התבגרות אן שאת לא מטפלת נכון בפנים שלך
ברור שכן התזונה שלך לא טובה וזה משפיע על העור
אבל יכול להיות שזה סתם חצ'קונים גם
באותו הנושא: