19 תשובות
בלי שיר.
וודו של מרסדס בנד סתם כי אני מתחברת לשיר הזה
היום יום הולדת
highway to hell
dead and cold
the who baba o'riley
פלייליסט עם כל השירים שהשירים שאני אוהבת (לצערי אני אצטרך לצמצם אותו הרבה)
kiss you
https://youtu.be/8okprk2_gvs
נגעה בשמיים משינה
או איש השאלות טל מוסרי
או איש השאלות טל מוסרי
גם batman on drugs יכול להיות קלאסי
happy
שיר טוב
if i fall you're going down with me
פשוט בגלל השם
פשוט בגלל השם
שיר הצפרדע המשוגעת
איים סpסי אנד איי נואו איט או הופה גאנגם סטייל
burry a friend
נועה קירל- אמבולנס
november rain
באותו הנושא: