19 תשובות
בלי שיר.
וודו של מרסדס בנד סתם כי אני מתחברת לשיר הזה
היום יום הולדת
dead and cold
the who baba o'riley
פלייליסט עם כל השירים שהשירים שאני אוהבת (לצערי אני אצטרך לצמצם אותו הרבה)
kiss you
https://youtu.be/8okprk2_gvs
נגעה בשמיים משינה
או איש השאלות טל מוסרי
גם batman on drugs יכול להיות קלאסי
happy
שיר טוב
if i fall you're going down with me

פשוט בגלל השם
שיר הצפרדע המשוגעת
8au
איים סpסי אנד איי נואו איט או הופה גאנגם סטייל
burry a friend
נועה קירל- אמבולנס
november rain