6 תשובות
שואל השאלה:
אנונימי ^^^
ולכל מי שהיא מכירה זה לא קרה לו
אנונימי ^^^
ולכל מי שהיא מכירה זה לא קרה לו
אנונימית
ראיתי יותר מדי שזה קרה להם
אנונימי
זה השבב אל תדאג זה ירד בימים הקרובים
איך אתם יכולים לחיות עם עצמכם בשלווה יום אחרי יום שאתם אומרים לכולם שזה חלק מהתופעות לוואי בכל שאלה ועוד לא נופל לכםם האסימון שמשהו לא בסדר בחיסון אם לכל מי שהתחסן אתם עונים שזה חלק מתופעות לוואי...
אנונימי
you would expect a man named the joker to take a joke
i guess not
i guess not
40 חברים התחסנו איתי
לאף אחד מהם אין תופעות לוואי
די להאשים אותנו בטמטום שלך
לאף אחד מהם אין תופעות לוואי
די להאשים אותנו בטמטום שלך
באותו הנושא: