11 תשובות
ניין
לא מה אכפת לי שישמע מה שהוא רוצה
^^איזה מיידל איכותית
לא מה זה עינייני
שישמע מה שבא לו שלא ישמיע לי
שישמע מה שבא לו שלא ישמיע לי
לא
בכנות אף פעם לא שמעתי שירים ביידיש אולי זה טוב
בכנות אף פעם לא שמעתי שירים ביידיש אולי זה טוב
אנונימית
השירים ביידיש ממש טוב , למשל את השיר הזה אני ממש אוהב , אולי כי הוא מזכיר אותי בסבא שלי ז"ל, יום לפני שהוא נפטר שרתי לו את זה והוא היה ממש שמח אז זה עושה לי טוב בלב אולי גם את תתחברי
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
^ זכרונו לברכה!!
^ זכרונו לברכה!!
אנונימי
תודה אחי
לא? מה? אולי?
היי גם אני שומע יידיש להנאתי תן כיף ברודער!!
ודווקא הולך לי טוב עם בנות , אה בעצם הן לא יודעות שאני שומע יידיש ..
ודווקא הולך לי טוב עם בנות , אה בעצם הן לא יודעות שאני שומע יידיש ..
כן. wtf
אנונימית
באותו הנושא: