התחברות
הרשמה
אני רוצה לצאת החוצה לסיבוב כואב לי הראש אבל אני מפחדת מה לעשות?
23 בינואר 2021, 00:11
שעמום
בבית
כאבי ראש
תשובה אחת
תצאי במקום מואר ולא רחוק מהבית תעשי סיבוב של 5 דקות ותחזרי
ל
לּא אכּפּת לּיּ
באותו הנושא:
זה בסדר לצאת בשעה כזאת לסיבוב עם הרכב?
נגמר לי מלווה יום ואני רוצה לצאת לסיבוב עם הרכב יש על כך איסור בגלל הסגר?
לצאת עכשיו עם ידיד שלי קצת לסיבוב בשכונה?
משעמם לי, בא לי לצאת עכשיו לסיבוב, נראה לכם שזה מוזר ופדחני לצאת לבד?
איך כותבים באנגלית "אני רוצה לצאת החוצה"
אם אי אפשר לצאת לקניונים או לצאת החוצה בכלל, מה כן אפשר לעשות?
אני היחידה שלא רוצה לצאת החוצה ולחזור לבית ספר?
אני רוצה קצת לצאת החוצה לנשום אוויר כדאי לי לעשות הליכה עכשיו?
איך לגרום לו להציע לי לצאת איתו לסיבוב?
קמתי עם חצקון ענק ואדום כל כך על האף (אבל עוד לא יצא המוגלה החוצה אז הוא כאילו בפנים וזה כואב) ואני לא רוצה לצאת ככה
כדאי לי לצאת לסיבוב באופניים?